Avatar billede moghasu Praktikant
15. juni 2009 - 11:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ændring af tekst

Halløj i studiet, jeg er velbevandret i HTML men Flash er sort land.

For et år siden fik jeg designet en hjemmeside hvor menuen er i Flash, og nu skal jeg have ændret menuteksterne.

Jeg forstyår at SWF filerne skal ændres til FLA for at kunne arbejde i dem. Hvordan gør man det.

Jeg har rådighed over programmet Flash 4, men kan ikke lige se hvordan man konverterer SWF til FLA

På forhånd tak!

Moghasu
Avatar billede tjaz Nybegynder
15. juni 2009 - 12:03 #1
Det kan man ikke. Du er nødt til at have den org. fil for at kunne redigere det du har behov for.
Avatar billede aloc-dk Nybegynder
15. juni 2009 - 12:31 #2
Ja det bedste ville helt klart være hvis du kunne få fat i den originale .fla fil fra den person der har lavet menuen for dig i sin tid.

Alternativt kan du evt. prøve at google efter en flash decompiler, den vil i nogen tilfælde være i stand til at give dig en brugbar .fla fil udfra en .swf.
Avatar billede moghasu Praktikant
15. juni 2009 - 13:32 #3
De webbureauer forstår at gøre os afhængige af dem hvad!!
Jeg prøver.....

Indtil videre tak.
Moghasu
Avatar billede moghasu Praktikant
15. juni 2009 - 14:14 #4
Har lige haft fat i Scandesigns der har lavet hjemmesiden, og de oplyser at de ikke længere har de 2 fla filer liggende, men tilbyder at lave nogle nye til en pris af ca kr 1.000,-

Jeg mente at de måtte lave dem uden beregning da det er filer der hører til hjemmesiden for at kunne ændre i den, og de har aldrig leveret dem til mig tidligere. DET VAR DE LIGEGLADE MED.....

Jeg mener det er grundig optrækkeri og en fantastisk dårlig service. Det laver noget der gør forbrugeren afhængig af dem, det mener jeg ikke man kan rent moralsk.

Hvad pokker kan jeg nu gøre ?
Avatar billede aloc-dk Nybegynder
15. juni 2009 - 14:45 #5
Ja, det er da rimeligt dårlig service. Prøv at se om du kan få fat i en der sidder lidt højere oppe i hierakiet - medmindre det er en enkeltmandsvirksomhed, så er der nok ikke så meget at gøre.

Men ellers prøv nedenstående link ;)

http://tinyurl.com/cgbkqn
Avatar billede moghasu Praktikant
15. juni 2009 - 16:27 #6
Har nu skrevet til direktionen og så må vi, se hvad de vil komme op med.
Avatar billede moghasu Praktikant
29. januar 2010 - 18:50 #7
Direktionen lykeks ikek, de ville have penge for det. Fandt en anden der gjorde det og betalte ham.
Hvem skla have pointene?