Avatar billede KLIS Juniormester
16. juni 2009 - 23:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Software der kan eksekvere en tastesekvens?

Er der nogen der kender et stykke software, som kan eksekvere en tastesekvens evt. ved hjælp af en genvejstast.

Helt konkret er jeg ved at redigere i et CMS-system, og har brug for at computeren ind i mellem trykker følgende kombination:

TAB/PIL NED/TAB/TAB/TAB/TAB/TAB/CTRL+V/SHIFT+TAB/PIL NED/PIL NED/ENTER/ENTER/DEL/DEL
Avatar billede ptj_11 Forsker
17. juni 2009 - 00:12 #1
Kan du ikke benytte en macro? Dens force er jo at automatisere en handling.
/ptj_11
Avatar billede KLIS Juniormester
17. juni 2009 - 00:18 #2
Er desværre ikke så stærk i VB, men jeg fandt et program der hedder AutoHotKey, som kan optage ens handlinger både med keyboard og mus, og skrive et script som kan konverteres til en exe. Genialt program :-)

www.autohotkey.com
Avatar billede ptj_11 Forsker
17. juni 2009 - 21:34 #3
Lyder spændende.
/ptj_11