Avatar billede kenneth_d Novice
17. juni 2009 - 20:07 Der er 4 kommentarer

Iphone og trådløst netværk. Hvordan???

Hej med jer

Har lige købt en iPhone, og vil gerne på mit eget krypteret netværk. Hvordan dælen gør jeg?

Under instillinger -> WiFi -> og derefter finder mit eget netværk, er der følgende felter:
Ip-Adresse
Subnetmaske
Router
DNS
Søgedomainer
KlientID

Alle felter er tomme, og jeg kan kun skrive noget i de 3 sidste.

Hvordan installerer jeg netværk?
Avatar billede jinoh Nybegynder
17. juni 2009 - 20:15 #1
http://rf.com/wordpress/wp-content/uploads/2008/02/iphone_wifi_on.jpg

Når du er i WiFi delen, som kan ses på billedet ovenover, skal du trykke midt på netværksnavnet, IKKE på den blå pil. Hvis du trykker på navnet vil du skulle taste netværksnøglen ind, hvis du trykker på den blå pil vil du bare se "de avancerede indstillinger" :D

Håber det kunne hjælpe dig xP
Avatar billede kenneth_d Novice
17. juni 2009 - 20:22 #2
Ja, jeg trykker også på navnet, men får blot beskeden om at der ikke kunne logges på det trådløse netværk...
Avatar billede jinoh Nybegynder
17. juni 2009 - 20:41 #3
Er det et netværk med kode?

Og kommer der i så fald en "pop-up" hvori du skal skrive netværksnøglen?
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. juni 2009 - 21:10 #4