Avatar billede Marver Nybegynder
18. juni 2009 - 12:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Headset lyd Nogle Lyde virker andre iK?

Hey

jeg har et problem min lyd virker ikke på mit headset eller jo på msn når man genstarter og i sange men stemmerne er der ikke dvs den kan spille noget slags lyd ominstalleret min computer og problemet er stadig det samme
har realtek audiomanager lyd ting hvis det skulle være til nogen hjælp

altså nogle lyde kan man høre andre bliver helt væk og er underlige nogle som har en ide?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juni 2009 - 20:32 #1
Lydr som om stikket ikke er sat ordentligt i eller også er der en løs forbindelse!
Avatar billede besle Nybegynder
18. juni 2009 - 22:01 #2
kan også være en mulig fejl på enten bundkort, eller i driverne. prøv at geninstallere drivere til dit lydkort.