Avatar billede pb_n Praktikant
22. juni 2009 - 00:33 Der er 1 løsning

batteri problem lg E500

Hejsa

jeg har en bærbar lg . model lge50.
batteriet er model SQU-528

var blevet ladet op natten over og havde virket fint indtil jeg tog laderen fra,så gik den ud og kan nu kun køre på strømforsyning.

når jeg kigger på ikonet skriver den "der ikke blev fundet noget batteri".
hvis jeg sætter batteriet i pcén mens den er tændt på strømforsyning ,ændrer  ikonet og skriver "tilsluttet og oplader ikke" hvorefter den skriver "der blev ikke fundet noget batteri".

min tanke er at det er batt der er dødt. men er der nogen der ved bedre??

kan SQU-528 udskiftes med SQU-524. ?

på forhånd tak
Per
Avatar billede pb_n Praktikant
26. juni 2009 - 10:20 #1
bum bummelum .... lukker igen