Avatar billede alexander-h Nybegynder
23. juni 2009 - 20:31 Der er 1 løsning

Rainmeter

Hej, Jeg ønsker at lave en ny baggrund til min computer, og har derfor installeret ObjecktDock, og Rainmeter.
ObjecktDock er fint, men jeg synes Rainmeter er svært.
Jeg har tilføjet en del addons, men fx. weather, notes, osv. knapper virker ikke? Hvorfor?
- Det virker som om at tasten er død, som om at man skal trykke på et java link, men det er væk, så man kan bare trykke uden der sker noget ..
Avatar billede alexander-h Nybegynder
12. marts 2012 - 18:45 #1
Intet svar, så lukker den.