Avatar billede dosdesign Juniormester
24. juni 2009 - 08:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gem faneblade i explore 8

Hej
Jeg har hver dag ca de samme 12 sider åben (12 faner i samme browser vindue) - jeg bruger hver dag jeg tænder knappen "åben sidste browser session" - MEN nogen gange glemmer jeg det og kommer til at lukke ex. google ned inden og så er alle faner væk og jeg skal åbne alle 12 sider manuelt + nogen gange går der ged i den nye explorer - før mener jeg der var noget der hed SESSION hvor man kunne gemme det, men kan ikke finde det !

Spørgsmålet er, kan man ikke gemme sin browser session fast så man altid kan åbne den og ikek skal huske på at åbne den hver gamg man åbner IE ??
Avatar billede speedy Nybegynder
24. juni 2009 - 08:31 #1
Du går bare ind i Funktioneer og vælger internet indstillinger. Så skriver du bare de forskellige sites i feltet startside. En linje for hver - så bliver de åbnet når du starter IE.
Avatar billede dosdesign Juniormester
24. juni 2009 - 08:55 #2
TAK - Ha ha det har jeg ikke lige set/lagt mærke til før - det er sgu da nemt så og smart - bare lille oprette et lille tekst dokument med alle linier og så kan man lige redigere i den og kopiere ind når nye sider komme til eller ikke behøver være der mere !

DOG er der et problem (som måske kan fixes, s.u tak hvis) og det er at den max. tillader 8 adresser !
Avatar billede speedy Nybegynder
24. juni 2009 - 09:11 #3
Det ser umiddelbart ud som om denne grænse er hardcoded - jeg kan kun lige finde dette link som omtaler begrænsningen.

http://social.msdn.microsoft.com/Forums/en-US/ieextensiondevelopment/thread/196363e4-be2c-4796-a6da-278506428045

De beskriver en løsning, men det handler om at installere et plugin. Så om det er vejen frem for dig lader jeg være op til dig :)
Avatar billede dosdesign Juniormester
24. juni 2009 - 09:23 #4
Ok tak det lurer jeg lige på senere - bare SVAR (ja det med point som folk går op i) TAK igen
Avatar billede speedy Nybegynder
24. juni 2009 - 09:26 #5
Selv tak, går ikke så højt op i de point :)
Avatar billede dosdesign Juniormester
24. juni 2009 - 14:10 #6
Heller ikke mig, synes det er pjat - nå men så må jeg selv lægge et svar og godkende det eller får jeg bare ballade igen, fordi så er spørgsmålet åbent og det mås man jo ikke (ifølge de kloge)