Avatar billede stenovitz Praktikant
25. juni 2009 - 13:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Konvertering mpeg -> DVD-format?

Hejsa

Jeg har en række TV-optagelser på min harddisk i mpeg2-format, som jeg gerne vil brænde over på DVDer til en gammel ven. Jeg har forsøgt mig med at brænde med alm. mpeg2 format, men hans gamle DVD-afspiller kan ikke læse DVD'en (den er fra før årtusindeskiftet).

Derfor vil jeg gerne konvertere mpeg-filerne til "ægte" DVD-format, dvs som *ts- og *vob-filer Jeg har ledt lidt på nettet men kan ikke rigtig finde et program, der kan foretage denne konvertering.

Er der nogen, der kender til et værktøj, som jeg kan bruge til at konvertere fra mpeg til "ægte" DVD-format.

(Og med "ægte" mener jeg ikke blot konvertering til mpeg-DVD format, som TMPEG Encoderen kan gøre, denne bruger jeg allerede, men TMPEG Enc. kan ikke konvertere til *ts og *vob-filer).

Any help?
25. juni 2009 - 14:16 #1
http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/?source=update - kan håndtere alverdens video/audio formater; brænder derefter en nydelig DVD til dig ...
Avatar billede stenovitz Praktikant
25. juni 2009 - 15:37 #2
Tak, karise_larry, det ser bestemt brugbart ud.
Avatar billede stenovitz Praktikant
25. juni 2009 - 15:38 #3
Ups, fik ikke hakket af i acceptér. Hvis du skriver igen, så giver jeg dig points.
25. juni 2009 - 15:51 #4
Hvis du "hakker af" i din EGEN [svar] så går 'point' til dig selv.

Først når JEG lægger [svar] ka' du 'hakke af' der ...
25. juni 2009 - 15:51 #5
Ping...
(Det var et [svar]...)