Avatar billede AnnaS Novice
03. juli 2009 - 15:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gaming/studie bærbar.

Hej.

Jeg skal købe bærbar i løbet af den næste månedstid, da jeg skal starte studie. Og så vil jeg gerne høre om i har gode råd, eller modeller i kan anbefale?

Det er den første bærar jeg køber, så har ikke helt næsen indenfor på det marked endnu.

Den skal kunne games på, men behøver ikke kunne trække crysis 2 klassen eller lignende.
(har sammensat en alienware for sjov... puh, de priser er ikke til at spøge med ;-)  )

budgettet er fra 5-15.000, helst billigt, men man må jo give sig lidt for at få ydelse. kom med forslag og hjælp mig i min søgen.
Avatar billede justrace Novice
03. juli 2009 - 17:21 #1
Avatar billede AnnaS Novice
03. juli 2009 - 17:35 #2
justrace, Det gør jeg så sandelig også :-) Men jeg er villig til at give noget mere end det beløb der bliver nævnt der, og desuden er den tråd stort set blevet en demonstration af at alienware har dyre gamingbærbare, og at den nye Asus W90 er fed... ikke brugbart for hverken ham eller mig.
Avatar billede justrace Novice
03. juli 2009 - 18:33 #3
Det var heller ikke ment sådan at du kun skulle bruge den tråd, men mere som en ledetråd til hvad de fleste bærbare ikke kan, nemlig game i høj opløsning med masser af fps.

Dit budget er jo ellers bredt nok til at der burde kunne findes noget i den bedstee ende.
Avatar billede drenriza Nybegynder
04. juli 2009 - 10:11 #4
Avatar billede AnnaS Novice
05. juli 2009 - 00:39 #5
Hvad mener i evt om denne her;

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=99624&gruppe=PCnotevision

evt med følgende ændringer:
500GB 5400rpm -> 320GB 7200rpm hardisk monteret
og
Intel 4GB Turbo Memory2

?
Avatar billede AnnaS Novice
12. august 2009 - 21:05 #6
jeg endte med mm-vision pc'en, og den er noget af det lækreste jeg længe har oplevet! selv den to numre mindre end den jeg valgte, kan køre fallout 3 må max grafik! det er fandme noget der duer :-D