Avatar billede kiromuri Nybegynder
05. juli 2009 - 15:43 Der er 2 kommentarer

mit lyd hardware og grafik virker ikke

jeg har en hp pavilion som kom med vista men da jeg prøvede at finde lyd og grafik driver til den vil den ikk installere det ordenligt og grafik driveren vil ikk engang findes så jeg har brug for noget hjælp til dette og spørger derfor her inde

min pc's spec er som følger:

Product Name        dv6820eo

Product Number     FF748EA

Microprocessor     AMD Turion 64 X2 Mobile Technology TL-60

Microprocessor Cache     512 KB + 512 KB Level 2 cache

Memory     3072 MB (1 x 1024 MB + 1 x 2048 MB)

Memory Max     Up to 4 GB (Up to 1 GB may not be available due to 32-bit operating system resource requirements)

Video Graphics     NVIDIA GeForce 8400M GS

Video Memory     Up to 1535 MB (256MB dedicated)

Hard Drive     250 GB (5400 rpm)

Multimedia Drive     Lightscribe Super Multi DVD Writer (+/-R +/-RW) with Double Layer support

Display     15.4" WXGA High Definition BrightView Widescreen (1280 x 800)

Fax/Modem     High speed 56K modem

Network Card     Ethernet 10/100BT integrated network interface
Wireless Connectivity     802.11b/g WLAN

Bluetooth

Sound     Altec Lansing speakers

3D Sound Blaster Pro compatible sound 16 bit integrated

Keyboard     101 key compatible

Pointing Device     Touch Pad with On/Off button and dedicated vertical Scroll Up/Down pad, volume control, mute button
External Ports

    * 3 USB 2.0
    * 1 VGA port
    * 1 HDMI connector
    * 1 RJ11 modem connector
    * 1 RJ45 ethernet connector
    * S-video TV out
    * 2 headphones-out
    * 1 mic-in
    * 1 IEEE 1394
    * remote control infrared port (remote optional)
    * cable docking connector

Dimensions     35.70 cm (L) x 25.70 cm (W) x 2.54 cm (min H) / 3.96 cm (max H)
Security

    * Integrated finger print reader

Weight     2.80 kg (6.14 lbs)
Power

    * 90 W AC Power Adapter
    * 6-cell Lithium-Ion (Li-Ion) battery
Avatar billede hottadpole Nybegynder
05. juli 2009 - 15:51 #1
Uden at vide hvilken Vista du bruger kan jeg ikke komme længere end her til: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?product=3746244&lc=en&cc=us&dlc=en&submit.y=4&submit.x=7&lang=en&cc=us men du kan sikkert selv klikke dig igennem til driverne.
Avatar billede kiromuri Nybegynder
05. juli 2009 - 20:20 #2
problemet er at jeg jo skiftede til xp og ikk kan få fat i nogle lyd driver der virker og den xp version jeg bruger er xp pro

så ja hvis der er nogen der ved hvordan jeg kan ordne det eller komme med et link til den rigtige driver har nemlig self led efter den uden held