Avatar billede bellek Nybegynder
05. juli 2009 - 18:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dårligt grafikkort?.

Hej

Jeg har et problem med at min PC går ned når jeg prøver at spille wow. Har haft problemet før og har haft formateret den. Gik ok i et lille stykke tid men det er nu kommet igen. Har prøvet at opdatere driver til grafikkort. Både alm og med omega driver. intet virker. Før dette prøvede jeg at formatere mit systemdrev i håb om at det måske var noget i systemet, men nej.

Jeg har en
Intel Core 2 CPU
6700 2.66GHz
2,00 GB RAM
Med Windows XP sp 2
skærmkort Radeon X1950 Pro (Omega 3.8.442)

Håber der er oplysninger nok her og at i kan hjælpe mig.

På forhånd tak
Belinda
Avatar billede thesheriff Nybegynder
05. juli 2009 - 18:34 #1
Det er ikke tilladt at oprette flere spørgsmål om samme emne:

http://www.eksperten.dk/spm/880080

Luk venligst dette.
Avatar billede kelleolsen Nybegynder
05. juli 2009 - 18:52 #2
Hvor stor hukommelse er der i grafikkortet? Men tror godt nok ikke det er dit grafikkort.

Jeg er næsten 100% sikker på det er din driver der ikke er installeret eller så mangler den opdatering!
Avatar billede thesheriff Nybegynder
05. juli 2009 - 18:56 #3
#2: Kan se du er forholdsvis ny herinde, så vil lige give et par tips:

1. Brug kun "svar" når der skal deles point ud eller du er helt sikker på, at du smider den korrekte løsning.

2. Lad være at poste i spørgsmål, der er oprettet i strid med reglerne. Skriv din kommentar i det oprindelige spørgsmål i stedet.

3. Læs denne faq: http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede bellek Nybegynder
05. juli 2009 - 19:40 #4
Beklager jeg havde problemer med at oprette mit spg. så troede ikke at det blev oprettet. Stopper denne så.