Avatar billede peterbechm Novice
08. juli 2009 - 22:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

problem m. firewall

hej derude
jeg har lige installeret en netgear wrg614v6 trådløs router. har så sikret netværket som tdc beskriver (WPA-PSK). men der efter kan jeg ikke komme på nettet. har forbindelse til min router men netværkdiagnosticering skriver at sikkerhedspolitik måske skal justeres. der er nogle pronlemmer med windows firewall  politikprovider som skal justeres.
nogle der har lidt tid til at komme med med en håndsrækning til en amatør..
Avatar billede blindko Nybegynder
13. juli 2009 - 18:33 #1
Hejsa,

Virker internettet når du bruger kabel ? hvis ikke så prøv at logge ind på routerens webinterface og tjek om den har fået en ekstern ip.

Hvis det gør så er det sikkert fordi at koden du har sat på det trådløse netværk ikke matcher med den du har indtastet på computeren.

du har ingen problem med at finde det trådløse netværk ?
Avatar billede peterbechm Novice
30. december 2009 - 23:03 #2
lukker