Avatar billede Mitt Nybegynder
23. juli 2009 - 02:36 Der er 4 kommentarer

Bannerproduktion

Kigger efter en kreativ pers. der kan lave banner for mig. Antallet svinger i perioder, men typisk 6 - 15 banner pr. mdr.

Skriv til eventbureauet@hotmail.com hvis dette har interesse.
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2009 - 03:41 #1
Der kan jeg anbefale ina haugaard her på Eksperten. Jeg sender en mail til dig
Avatar billede flope Nybegynder
23. juli 2009 - 16:11 #2
Hvis du stadig mangler hjælp, så send mig en mail på nicolaiblas(A)gmail.com
Avatar billede computerlab Nybegynder
26. juli 2009 - 17:37 #3
Du skal være velkommen at kontakte mig med yderligere detaljer, brug venligst kontaktformularen på:
http://www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen
Avatar billede it-michael Nybegynder
26. august 2009 - 07:22 #4
lyder som opgaver vi kunne løse nemt og billigt.

kig på vores sider

www.js-software.net
www.outsource-it-to-thailand.com

Hilsen Michael