Avatar billede jjensen Juniormester
23. juli 2009 - 10:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

JVC GZ-MG21E Software

Nogen der ved hvor jeg finder den medfølgende software til JVC Everio GZ-MG21E ?

Jeg har googlet i nogen tid efterhånden...
Avatar billede mikk4237880 Nybegynder
23. juli 2009 - 12:34 #1
du har ret man kan virkelig ikke finde det nogen steder
Avatar billede mikk4237880 Nybegynder
23. juli 2009 - 12:35 #2
har du prøvet på deres hjemmeside. http://www.jvc.dk/template.php?page=100065
Avatar billede jjensen Juniormester
23. juli 2009 - 12:58 #3
Jeg kan ikke finde det noget steder på nettet, nej.

Ved andre hvor det ligger?

Mange tak!
Avatar billede jjensen Juniormester
23. juli 2009 - 19:37 #4
Jeg har talt med JVC i tlf. i dag.

Da programmet er et 3. parts produkt fra anden leverandør, kan man ikke efterfølgende downloade programmet.

Man ville skulle købe programmet hos en forretning for ca. 300 kr.. og ydermere betale lidt for at hente nyeste version der kan køre de nyeste styresystemer.

han foreslog et andet program, hvis det blot var for at flytte filerne fra CAM til PC. Han har endnu ikke sendt det - men fandt selv dette link, i mellemtiden: http://www.topdownloads.net/software/view.php?hl=&id=96867
Avatar billede jjensen Juniormester
23. juli 2009 - 19:43 #5
lukker