Avatar billede b_ Nybegynder
04. august 2009 - 10:45 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Lækkert script til fremsvisning af billeder

Jeg leder efter et lækkert script, der kan fremvise nogle billeder. Ideen er, at når man klikker på et thumb, skal billedets originale størrelse poppe/fade op. Det skal endvidere være muligt at skrive noget tekst (lave html) under billedet, der popper op.

Med lækkert mener jeg blød overgang.
Avatar billede medions Nybegynder
04. august 2009 - 10:58 #1
Søg på google efter JQuery og galleri, så kommer der en masse lækre

//>Rune
Avatar billede maniactor Nybegynder
04. august 2009 - 11:40 #2
Du leder nok efter noget lignende Lightbox 2..
Find det her: http://www.huddletogether.com/projects/lightbox2/

Gratis, med smarte funktioner, lige til at sætte ind på en standard html side, så du kan gøre med billedet (og rundt om det) hvad du vil.
Avatar billede b_ Nybegynder
04. august 2009 - 13:50 #3
Det var lige præcis lightbox jeg ledte efter :) Havde glemt navnet og kunne ikke finde det.
JQuery virker også lækkert. Vil jeg tage et kig på senere