Avatar billede larsen1983 Nybegynder
05. august 2009 - 10:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Udskrive på lokal maskine - remote desktop

godformiddag eksperter

jeg har et problem vedrørende udskrivning når jeg bruger remote desktop.
Jeg vil gerne have at den udskriver til den printer der er tilføjet til den maskine jeg sidder ved da remote computer står et andet sted i byen. Kan det lade sig gøre på en eller anden måde?
Avatar billede snowball Novice
05. august 2009 - 10:57 #1
Sådan får du adgang til en lokal printer, når du har oprettet forbindelse til et fjernskrivebord i Windows XP Professional

http://support.microsoft.com/kb/312135/da
Avatar billede kimgregergsen Nybegynder
05. august 2009 - 11:33 #2
hvis det er en terminalserver du logger på, kan du risikere at du skal tilføje printerdriveren til serveren, inden den kan mappe din lokale printer
Avatar billede larsen1983 Nybegynder
05. august 2009 - 11:34 #3
det var lige det snowball - men det var allerede gjort så kunne ikke forstå det ikke virkere - men fik det til at virke nu - du har fået pointene

takker for hjælpen