Avatar billede Hej12345 Nybegynder
07. august 2009 - 15:43 Der er 5 kommentarer

Ny Statinær til Maks 4000-5000

Hej, er der nogle af jer klogehoveder, som kan hjælpe mig med en at finde/samle en god gamer pc. Kunne godt tænke mig den kunne spille Css, GTA IV og andre lignende spil uden problemer.

Håber i kan hjælpe mig med en løsning.

Den må også gerne kunne køre HD/BluRay.

MVH Hej12345
Avatar billede lmathiasl Nybegynder
07. august 2009 - 16:28 #1
Du får ingen gamer for de penge;D
Hvis 5000 virkelig er max, så tror jeg det bedste ville være en Medion fra Aldi,, Det er faktisk nogle rigtig kraftige pc'er, og så er de billige
http://www.medion.com/ms/aldi/md8848/dk/

I, er der også Blueray/HD drev og den kan sagtens trække Css, og måske gta på laveste settings.. Hvis du skal have en rigtig gamer kommer den hurtugt over 8-9000;D
Avatar billede djmaster Nybegynder
07. august 2009 - 16:41 #2
Jeg vil foreslå computer nr. 5, 6 eller 7 fra denne hjemmeside: http://topdata.dk/group.asp?group=299

Der er dog ikke bluray i nogle af dem.

Jeg har ikke selv handlet der, men de har da hovedsageligt fået gode anmeldelser her: http://www.trustpilot.dk/review/www.topdata.dk (overvejer selv at købe fra dem når jeg skal have ny computer)
Avatar billede lmathiasl Nybegynder
07. august 2009 - 17:39 #3
Ja rigtigt godt bud,, satme billigt.. Men så syntes jeg du skal lææge de 200 oven i og tage nummer 8,,, VIldt god grafik og cpu til 5000,, cirka samme setup, og enda et nummer lavere cpu købte jeg i starten af 09 til 7000 lol
Avatar billede Hej12345 Nybegynder
07. august 2009 - 20:33 #4
Hej tak for jeres svar.. giver mig et indblik i de stationæres verden. Hvad siger i til denne her? Vil den kunne spille counter strike source og er den hurtig?

mvh
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. august 2009 - 21:08 #5
Hvilken???