Avatar billede larschi Praktikant
17. august 2009 - 10:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Er en kørt recovery reversibel? og hvordan?

Jeg er xpbruger og er rendt ind i problemer med servicepakke3.
Maskinen blev bare ved med at køre i ring. Jeg har så kørt hp´s recovery som ligger som partition på maskinen. Den skulle nemlig ikke berøre mine datafiler, men kun programmer osv.
Men det har den nu gjort alligevel. Jeg kan ikke se dokumenter, billeder osv.
Forbruget på harddisken er det dobbelte af det jeg kan se, så mit spørgsmål er; Ligger den tidligere opsætning stadig på disken og kan den gendannes?

Med håbet om de sædvanlige gode svar

Lars
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. august 2009 - 11:18 #1
Det kan jeg jo ikke vide med sikkerhed i dit konkrete tilfælde, men det er jeg sikker på at du kan, det plejer man.

Start med at sætte disken over i en anden maskine som slave disk og se om du ikke kan tilgå filerne direkte og fiske alt ud den vej

Hvis du ikke kan det, skal du hare fat i et filgenskabelsesprogram ala getdataback fra runbtime eller pcinspector. Der findes flere forskellige, også gratis, søg f.eks. på google
Avatar billede b-and Novice
17. august 2009 - 12:24 #2
Hent dine data og det gør du med dette program > http://bjergs.net/puppy_live.html < følg guiden slavisk.

Når det er gjort, så ta' vi resten derfra.
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
17. august 2009 - 17:07 #3
De datafiler, lå de på data-partitionen? Disken plejer gerne at være delt i to: OS og data.
Avatar billede larschi Praktikant
10. september 2009 - 21:06 #4
Jeg er kommet til den erkendelse at recoveryen må have slettet mine data. Har prøvet alle anbefalinger men ingen af dem har kunnet skaffe mig adgang.

Så nu har jeg formateret og startet op på ny. Og denne gang med selvstændig hd til OS.

Tak for hjælpen
Avatar billede larschi Praktikant
07. september 2012 - 10:11 #5
tak for hjælpen