Avatar billede danic Nybegynder
17. august 2009 - 10:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Design af gavekort samt html af dette

Jeg har en lille opgave,

Jeg har behov for design af gavekort samt omsætning af dette design til html-kode, koden skal være ren dvs. ikke maskingenereret og styles skal ligge på de enkelte tags, da det skal kunne sendes i en email.

En skitse kan findes her:
http://4projects.dk
Avatar billede danic Nybegynder
18. august 2009 - 14:42 #1
Lukker!
Avatar billede prozone Nybegynder
24. september 2009 - 12:26 #2
Hej folkens.

Til en anden god gang, så er Prozone.dk en god mulighed.

Jeg sætter hjemmesider op i html & css, samt designer i photoshop.

Jeg kan lave stortset alt indenfor hjemmesider, markedsføring, programmøring osv.

Hvis dette vækker interesse kan i tage et smut forbi Prozone.dk

// emil