Avatar billede asgersp Nybegynder
18. august 2009 - 22:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

vista driver til voyager 510 usb headset

Jeg har et godt headset:

Plantronics voyager 510 USB

men kan ikke bruge det i Vista Home Premium, da de ikke har en vista driver.
Jeg ved at den findes,(en person der selv har lavet en)da jeg har brugt den førhen.
Nu kan jeg bare ikke finde den igen.

Jeg har fundet en henvisning til en driver, men det er et link der er ubrugeligt. En salsahjemmeside og jeg har kontaktet dem, men det er kun for salsafolk.

Er der hjælp at hente?

Hilsen Asger
Avatar billede hottadpole Nybegynder
19. august 2009 - 10:34 #1
Her er en med samme problem: http://www.avforums.com/forums/voip-internet-telephony/654267-plantronics-510-usb-vista-drivers.html samt en forklaring, samt en mulig løsning.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
19. august 2009 - 10:35 #2
Ups. Der er et driver link, men det er stadig Salsa. keg skal se om jeg kan finde noget andet.
Avatar billede asgersp Nybegynder
19. august 2009 - 18:38 #3
Hej hottadpole

Tak, skal du have.

Det er godt nok et link til salsafolkene, hvor jeg ikke kunne finde driveren.

Men ved at følge dit link får jeg adgang til vistadriveren, så tak for det.

Hilsen Asger
Avatar billede asgersp Nybegynder
19. august 2009 - 18:46 #4
Undskyld mig, hottadpole, men det er første gang jeg bruger Eksperten.dk, så jeg er i tvivl om du har fået dine point?

Hilsen Asger
Avatar billede hottadpole Nybegynder
19. august 2009 - 19:32 #5
Det har jeg ikke. Men når jeg nu lægger et svar som du accepterer og du husker at afvise dit eget er den reddet. Godt du fik løst mysteriet.