Avatar billede hci Novice
26. august 2009 - 12:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at Boote

Min søn har en stationær Medion med Vista, når den starter op kommer følgende meddelse:Windows failed to start. A recent hardware or software change might be the cause.
1. Insert your Windows installations disc and restart your computer
2. Chose yuor Language setting and then click Next
3: Click Repair your computer.

File:\Boot\BCD
Status: 0xc000000f
Info: An erro occurred while allempting to read the boot configuration data.

Har afprøvet overnævnte, men uden resultat, knægten har data på HD, som gerne skulle overleve.
26. august 2009 - 13:50 #1
Prøv punkt 3 - jeg har lige 'fixet' en vista på den måde....
Avatar billede hci Novice
26. august 2009 - 14:36 #2
Hej karise_larry, som jeg skriver i mit indlæg har jeg afprøvet overnævnte, uden resultat
Avatar billede hci Novice
14. oktober 2009 - 18:17 #3
Har løst problemet,instalerede en ekstra Hd.