Avatar billede byggemandflop Novice
28. august 2009 - 10:01 Der er 1 løsning

xls filer kan ikke åbnes i Outllok 2007

Jeg har en bruger der modtager en mail med vedhæftet fil fra et bestemt firma hver dag. Denne mail bliver også videresendt til en anden bruger i vores firma. I denne mail er der en xls fil som de skal bruge. Problemet er at den "ene" bruger kan åbne filen men den "anden" kan ikke. Den "anden" kan sagtens åbne andre xls filer (Excel 2003, 2007) som kommer i Outlook.

Har forsøgt at reparere Office installationen, dette hjalp ikke så derfor afinstallerede jeg det hele og reinstallerede det igen, dog uden hjælp.

Den "anden" har Office 2007 SBE så der burde da ikke være kompabilitets problemer eller kan der?

Håber at nogen har en god idé til en løsning???
Avatar billede byggemandflop Novice
10. januar 2013 - 07:35 #1
.