Avatar billede postbil Nybegynder
03. september 2009 - 09:41 Der er 2 kommentarer

Er det muligt at sende en variabel via action="" i html koden

Hejsa Eksperten.dk

Jeg skriver fordi jeg har en funktion på en side der tæller en op hver gang der klikkes på en knap. Mit problem er at hver gang der klikes på en knap genkaldes siden og der ved bliver den variabel jeg lige har forøget med en nulstillet igen.

Mit spørgsmål så på er det muligt at jeg kan sende denne variabel videre gennem action funktionen  <form action=""> (Lige som det er muligt at sende en variabel gennem et link)i min html kode og i så fald er der nogen der har et forslag til hvordan jeg kan gøre det?

Hilsen Mik Christensen
Avatar billede lakridserne Nybegynder
03. september 2009 - 10:36 #1
Hvorfor indsætter du ikke bare et skjult felt med variablen?
Avatar billede postbil Nybegynder
03. september 2009 - 18:08 #2
okay det havde jeg ikke lige tænkt på..
men et sådant felt vil det ikke også bare blive over skrevet og sat til start værdien nå der klikes på knappen og siden genåbnes?