Avatar billede janvilli Nybegynder
03. september 2009 - 16:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl under Windows Vista opdatering

Hjælp!!!Min Acer Aspire M3100-GE7Z er kørt fast efter hentning af de 3 nyeste opd. til Vista.Hva'for en F-tast skal man bruge for at komme ind i BIOS og skal man trykke ALT samtidig???
Avatar billede kennetsonne Nybegynder
03. september 2009 - 17:15 #1
har du prøvet at trykke på kun F2 altså inde din computer starter helt op
Avatar billede janvilli Nybegynder
03. september 2009 - 17:24 #2
Ja, det er DELETE-knappen jeg skal bruge til BIOS. Så langt så godt men der skal ændres noget der hedder D2D i BIOS,hvor finder jeg det???
Avatar billede resten Nybegynder
03. september 2009 - 17:32 #3
Hvorfor ikke trykke på F8 under opstart og vælge at den skal starte op hvor systemet sidst virked?