Avatar billede jbob Nybegynder
05. september 2009 - 11:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Forskel på intel core 2 duo og solo

Hvor stor forskel i hastighed er der på en intel core 2 duo og en tilsvarende solo?
Avatar billede jbob Nybegynder
12. september 2009 - 13:23 #1
Det er der vist ingen der har lyst til at svare på. Lukker igen.
Avatar billede bentzen92 Nybegynder
17. september 2009 - 17:52 #2
Core 2 solo og Core 2 duo.

Forskellen ligger jo i solo og duo. En duo = 2 En solo = 1.

Hvis du har en Duo på 2 GHz og en Solo på 2 GHz vil man typisk sige at denne duo svarer til en solo på 4 GHz, da du har 2 gange 2 GHz processor.

Men regn dog ikke med at det er det dobbelte, men lidt under da du ikke får 100% dobbelt hastighed / kraft.