Avatar billede Christopher18 Nybegynder
07. september 2009 - 13:30 Der er 2 kommentarer

Cant connect ftp-server after restart!

eyyy

kan ikke få forbindelse til min ftp server som er sæt op på min pc!

det her skete:
jeg havde sat min ftp server op den virker og gik ind med mit account som er "test" pw "987654321"  efter det gik jeg ind få at sætte static ip til min pc. og sætte jeg så op og skulle genstarte min computer, men så da jeg havde genstartet og prøvede på komme ind på accountet så kan jeg ikke komme ind ...

har tjekket min ip og brugernavn og password alt er fuldstændigt rigtigt. men virker stadig ikke....  og self har jeg staret servicen i terminalen. og jeg kan se inde i min administrator -> user/groups  ->  der kan jeg se at min bruger stadig er der og alle de ting  jeg sat op stadig er der....

så forstår ikke min fejl! NOGLE DER KAN HJÆLPE
Avatar billede lassebm Nybegynder
08. september 2009 - 13:32 #1
Lyder som om at servicen ikke kører lige umiddelbart.
Avatar billede lassebm Nybegynder
08. september 2009 - 13:39 #2
Ja ok, du skriver at servicen er startet.

Får du forbindelse til serveren overhoved, eller ?