Avatar billede jpveis Nybegynder
07. september 2009 - 17:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Blå Skærm Hvorfor

Hej jeg har en pc der går i blå skærm jeg kan ikke finde ud af hvorfor den gør det, jeg kører vista 32 bit,
nogen gange har den gjort det selv om jeg ikke sidder ved den
det er ret irriternede fordi alle mine autologins forsvinder når den har gjort det
kan jeg se nogen steder fejl log eller noget

Hilsen Jesper
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2009 - 07:45 #1
i kontrolpanel - administration - computeradministration - logbog

her kan du se hvad det er den laver af mystiske tiltag.

blås skærm kunne jeg godt mistænke en dårlig ramklods men det kan godt være meget andet.

m.v.h
Avatar billede jpveis Nybegynder
31. august 2011 - 15:54 #2
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2011 - 17:17 #3
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2011 - 17:20 #4
skal du så også bare gøre det samme her

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/jpveis