Avatar billede phiber84 Nybegynder
12. september 2009 - 13:43 Der er 2 kommentarer

Directory Listing Denied... Hjæælp

Hej.

Jeg er ny inden for IIS, men jeg har nu fået en IIS op at køre i min win xp pro. Nu er problemet bare at når jeg nu har opsat min webside, og vil besøge den på nettet så modtaget jeg meddelelsen:

Directory Listing Denied
This Virtual Directory does not allow contents to be listed.

Hvordan dælen kommer jeg af med det, så min webside kan blive vist?

Venlig hilsen
David Olsen
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
12. september 2009 - 15:16 #1
I "documents" under egenskaber kan du fortælle IIS hvilken side den skal vide som default, hvis der ikke angives en.
Avatar billede phiber84 Nybegynder
13. september 2009 - 09:37 #2
Jeg fandt selv ud af det.. Men ellers mange tak :-)

Du kan da altid smide et svar hvis du vil have point