Avatar billede Hosh Nybegynder
12. september 2009 - 16:08 Der er 9 kommentarer

Glemt kode til gammel webspeed mail.

Hej alle eksperter.

Jeg har en gammel webspeed email, som jeg har glemt koden på og nu har så installeret Outlook 2007, men jeg skal have koden for at kunne få den til at fungere <- Altså koden til webspeed emailen. Jeg aner ikke om de har skiftet navn til noget andet og jeg har googlet rundt i 100 år, uden at finde noget resultat. Så hvordan kan jeg nulstille min kode til min webspeed email?

Jeg ville være taknemmelig for et svar. :)
12. september 2009 - 16:16 #1
... kontakt din IPS (Mail udbyder - TDC - Telenord - ...); sansynligvis via deres hjemmeside. Der kan du så 'bestille' et nyt passwd; så får du det tilsendt med PAPIRPOSTEN ...
Avatar billede vejmand Juniormester
12. september 2009 - 16:17 #2
Har du brugt webspeed email fra den computer du bruger nu?
Hvis ja, så er der en chance for at finde dit password med dette program: http://www.it-artikler.dk/2009/06/24/siw-system-information-for-windows/
Scroll ned til"Secrets" når du har downloadet og åbnet programmet.
Avatar billede Hosh Nybegynder
12. september 2009 - 17:10 #3
Jeg har kontaktet mail udbyderen, Larry og nu venter jeg blot på svar. <> Vejmand, jeg har ikke lige overskud til at installere noget men ellers tak. :D
Avatar billede vejmand Juniormester
12. september 2009 - 17:25 #4
Citat fra mit link: Programmet kan ligge på en USB disk/nøgle/pen, da det ikke behøver at være installeret (lækker detalje).
Men det bestemmer du selvfølgelig selv.  :-)
Avatar billede Hosh Nybegynder
12. september 2009 - 17:36 #5
Hm.. Jeg overvejer det.
Avatar billede jonner40 Nybegynder
12. september 2009 - 18:27 #6
Hej
den webspeed mail du har ,har den været i for eks outlook express lokalt på komputeren ?

hvis det er tilfældet så kan du bare hente dette software
Mail PassView v1.51 og køre det og i løbet af 5 sek så har du dit kodeord
hentes her http://www.nirsoft.net/utils/mailpv.html
Avatar billede vejmand Juniormester
12. september 2009 - 18:37 #7
jonner40 >> Den gør det samme som SIW.  :-)
Avatar billede jonner40 Nybegynder
12. september 2009 - 19:10 #8
ok vejmand bruger bare altid det andet program
så derfor kender jeg det bedst :o)
Avatar billede Hosh Nybegynder
12. september 2009 - 22:28 #9
Jeg venter og ser, hvad min udbyder har at sige, men ellers tak Jonner. ;)