Avatar billede phiber84 Nybegynder
13. september 2009 - 09:41 Der er 2 kommentarer

Hjælp til dreamweaver

Hej.

Det er mange år siden at jeg har brugt dreamweaver. Men nu er jeg altså begyndt igen. Og jeg har lavet en side med framesets.

Nu er problemet bare at efter jeg har haft gemt arbejdet og lukket ned for det. Så er kanterne på mine frames væk så jeg har svært ved at se hvor de forskellige frames er.

Jeg ved at det er en lille ting man skal trykke på for at få det frem, men kan ikke huske hvad det er?
Avatar billede keysersoze Guru
13. september 2009 - 11:33 #1
inden du bruger for meget tid med at løse dit problem så her lige et godt råd; drop frames!

frames er så godt som døde og bør ikke bruges i dag - det ødelægger brugervenlighed samt søgemaskinoptimering og så har det så godt som ingen positive effekter.
Avatar billede keysersoze Guru
29. december 2009 - 11:29 #2
lukketid?