Avatar billede Gusu Nybegynder
14. september 2009 - 15:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mit webcam :S?

Hejsa alle !

Jeg har et webcam"(FARASSOO) model nr: FC 1400" Men har mistet cd med driveren, men så downloade jeg bare driveren fra hjemmesiden, hvor smart :), men så bliver problemet bare nu når jeg har instaleret det så går det fint men så virker det sku ikke!!! Den giver den samme bedsked som når jeg ikke havde driveren... Den giver mig et par valgmugligheder. At den skal lede efter en driver som den ikke kan finde og at den skal spørge senere eller ikke skrivebesked. Hvad skal jeg gøre?

På forhånd tak! :D
Avatar billede Gusu Nybegynder
14. september 2009 - 17:14 #1
Ingen der kan hjælpe ? :(
Avatar billede Tester1 Nybegynder
14. september 2009 - 17:22 #2
Tjaa

Prøv:
1.højreklik computer - adminstrer - enhedshåndtering - find webcam højreklik opdater og søg automatisk på nettet/gennemse computer.

Intet?
2.fjern billedeenheden - genstart - enhedshåndtering - højreklik webcam,  egenskaber - genindstaller driver.

3.muligvis opdater et par gange. (søg automatisk) og se om windows fejlrapportering ikke dukker op og finder noget.
Avatar billede Gusu Nybegynder
14. september 2009 - 17:28 #3
Billedeenheden hvad er det?
Avatar billede Tester1 Nybegynder
14. september 2009 - 17:30 #4
Selve webcamet under enhedshåndtering.
Avatar billede Gusu Nybegynder
14. september 2009 - 17:47 #5
Virker ikke!
Avatar billede Gusu Nybegynder
14. september 2009 - 18:24 #6
Er der ikke en ENESTE der kan hjælpe :S?
Avatar billede Gusu Nybegynder
16. september 2009 - 15:15 #7
Lukker tråden da jeg tror jeg har givet den forkerte overskrift....