Avatar billede zyberwizard Nybegynder
14. september 2009 - 18:57 Der er 2 kommentarer

Isolering af program fra PC

Hej alle, jeg leder efter et program der gør at jeg kan køre 2 instances af det samme program der normalt kun tillader at programmet afvikles EN gang på pcen, eksemplvis MSN uden polygami plugin eller lignende.

SÅ jeg mangler et proram ligesom Sandboxie, det må bare ikke være Sandboxie da det ikke virker med det program jeg skal bruge.

Er der nogle der kender nogle alternativer?

Venligst, Michael
Avatar billede arne_v Ekspert
14. september 2009 - 19:15 #1
En rigtigt virtual PC?
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
14. september 2009 - 19:49 #2
Nej, det er desværre ikke muligt da det program jeg skal køre er grafisk tungt så det kan ikke afvikles over en virtuel pc :(