Avatar billede albertsen-it Nybegynder
22. september 2009 - 15:56 Der er 3 kommentarer

design af logo for point

Hej eksperter.

Jeg har tidligere fået lavet et banner som jeg var kæmpe tilfreds med. Nu skal jeg bruge et logo så nu prøver jeg igen.

Jeg skal bruge et logo i lidt simpelt design.

teksten er: JB MULTI

JB skal stå med stort og måske multi nedenunder. Har du en anden ide end multi stående nedenunder så er jeg meget åben for forslag. Jeg er ikke den store design nørd og ønsker i den grad inspiration.
Farverne vil jeg lade op til jer, er sikker på den kunstneriske frihed gavner bedre end mine regler.

Jeg håber der er en venlig sjæl som vil kigge og ligge nogle tanker i logoet.
Avatar billede Kengun Praktikant
25. september 2009 - 13:02 #1
Avatar billede kimdolleris Nybegynder
30. september 2009 - 18:41 #2
ehm.. hvad er JB MULTI? Hvis det er en lastbilbiks skal det næppe være med tynde og fine typer.. ;)
Avatar billede cdc Novice
08. oktober 2009 - 14:30 #3