24. september 2009 - 09:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

USB Mem = 0 MB

Hej Jeg har en USB Mem stick, der viser 0 MB i Windows XP pro.

Der er sket mens jeg var ved at ligge et bootable image på den.

Jeg har forsøgt med windows format, selvfølgelig uden held.
Jeg har forsøgt med HP's USB format tool, det virker heller ikke, da windows ser den som 0 MB

Windows explorer viser den som en removable disk, og melder insert disk, hvis jeg prøver at åbne den.

Der er ikke noget data der skal reddes, men hvis jeg kan få den til at virke igen, er det da et par håndøre sparet.

takker.
28. september 2009 - 09:04 #1
Jeg har måske fundet en linux løsning på det.

http://www.pendrivelinux.com/install-a-new-mbr-to-your-usb-flash-device/

Der er stadig 200 point, til den der kan kome med en windows løsning.
15. december 2009 - 17:38 #2
Nå ingen bud. Så lukker jeg spørgsmålet.

Jeg har ikke fået testet linux, så jeg ved ikke om det virker.