Avatar billede some_one Nybegynder
25. september 2009 - 00:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hjemmeside sæt up

hej jeg har planer om at lave en engelsk hjemmeside sammen med nogle venner men jeg skal lige bruge noget information som fx havd det egentlig koster at have en .com side og hvor og hvordna man får den sat op (ikke det med at lave siden men med at få den på internetet)
Avatar billede swiatecki Novice
25. september 2009 - 00:20 #1
Tjek one.com, sruftown.dk, eller web10.dk for prisen

Du køber der og så kopierer du filerne til deres server.
Avatar billede Mimical Novice
25. september 2009 - 00:21 #2
Du kan som regel købe domæne navnet der hvor du har dit webhotel. Den vej rundt placeres domæne navnet automatisk hos webhotellet. Søg evt. på Google efter webhosting.

Du kan også købe domænet direkte her: http://www.whois.com/
Avatar billede jonner40 Nybegynder
25. september 2009 - 08:47 #3
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
25. september 2009 - 19:34 #4
Og nu kommer folk med 500 forskellige link til domæne og webhotel-udbydere. Måske man bare skulle kopiere hele listen ind her i et indlæg :)

Hvis du vil have det billigste så tjek f.eks. www.one.com.

Du kan også få priser der er langt højere. Det kommer meget an på dine behov. Det lyder som om, at du godt bare kan nøjes med et billigt webhotel. Altså tjek one.com.
Avatar billede justrace Novice
28. september 2009 - 01:02 #5
... eller netplads.dk

Et .com koster nok en hundredemand om året + webhotel.

Begge kan fås hos gratisdns.dk
Avatar billede some_one Nybegynder
02. oktober 2009 - 00:56 #6
jeg fandt selv ud af det men tak for hjælpen :)
Avatar billede justrace Novice
02. oktober 2009 - 01:02 #7
Det er altid pænt at når folk har brugt tid på at forsøge at hjælpe, at fortælle hvad man kom frem til.
Avatar billede some_one Nybegynder
25. oktober 2009 - 11:45 #8
undskyld men min ven sagde jeg skulle brgue yola.com or det gjorde jeg undskyld