Avatar billede phiber84 Nybegynder
26. september 2009 - 12:39 Der er 4 kommentarer

Hjælp til at lave DVD/CD

Hej.

Jeg har engang haft et program hvor man kan personliggøre sine projecter som man brænder. Det er sådan hvor man kan lave en menu på den cd/dvd man laver. Men jeg kan ikke huske hvad den type program hedder..

Kan nogen give mig et navn for de programmer?
26. september 2009 - 12:48 #1
Snakker vi om VIDEO ?
26. september 2009 - 12:50 #2
Psssst: http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/phiber84 - det er ikke 'populært' at efterlade åbne spørgsmål ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede nugga Nybegynder
26. september 2009 - 13:36 #3
måske er det windows dvd maker, som er med i nogle versioner af vista.
Avatar billede jesperhgh Nybegynder
26. september 2009 - 14:06 #4
Jeg havde engang et rigtigt fedt program, som hedder DVDLAB. Det var utroligt nemt at bruge og det kunne alt, der er brug for til at lave dvd.
Bl.a. var det nemt at lave menusystemer, som man oven i købet kunne preview før man brændte.