Avatar billede Buggelsgaard Novice
26. september 2009 - 21:48 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Logitech MX3000 tastatur låser(næsten)

Hej.
Mit MX3000 Logitech keyboard kan ikke få forbindelse med modtageren - eller pc'en.
De eneste taster der virker er standbytasten(halvmåne)og den lille en i nederste venstre hjørne med et kryds på. Når denne holdes nede sammen med en tilfældig anden tast, så laves der streger på skærmen.
jeg har prøvet at kode den igen og ny batterier. men intet hjælper. Det må jo virke, når de 2 andre taster virker - eller?
Mus og keyboard går til samme modtager - og musen virker fint.
Når keyboardet kodes, så blinker dioderne som de skal for at det fungerer - og i hardwareegenskaber står det til at virke fint.
Findes der en tastaturkombination, så det kan låses op? Nok ikke windows + L, men noget andet.
Bruger XP.
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2009 - 22:16 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. september 2009 - 22:24 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. september 2009 - 22:25 #3
treatmenice> Den er god nok :)
Det kom frem i 2005...
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. september 2009 - 22:27 #4
Avatar billede Buggelsgaard Novice
26. september 2009 - 22:27 #5
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. september 2009 - 22:28 #6
Hele linket skal kopieres til adresse linien
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. september 2009 - 22:29 #7
Lyder nu mere som om dit tastatur (modtager) har set bedre dage!

Tror ikke på din teori om at det "låser"...
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2009 - 22:34 #8
det kunne godt være bluetooth der ikke er rigtig eller rigtig installeret.

http://www.filehippo.com/download_logitech_setpoint/

logitech har rigtig fået ødelagt deres side.

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2009 - 22:39 #9
jeg bruger mx 5000 og bruger den samme driver i win 7.

du skal afinstallere setpoint i kontrolpanel og genstarte og lægge version 4.80 ind og vente mens driveren installeres og konfigureres.

før de ødelagde siden stod der under driveren at det var sådan man gjorde - altså ikke hen over.

m.v.h
Avatar billede Buggelsgaard Novice
26. september 2009 - 22:54 #10
Altså driveren? Eller?
Setpoint står ikke direkte oplistet i "tilføj/fjern programmer" eller under tastatur.
Avatar billede Buggelsgaard Novice
27. september 2009 - 00:02 #11
Har geninstalleret driveren.

Nu virker det. Superfin hjælp - takker.

mvh
Buggelsgaard
Avatar billede Buggelsgaard Novice
27. september 2009 - 00:06 #12
Hov - jeg har selv fået pointene - hvordan kan det gå til - de skulle være gået til treatmenice - det fatter jeg ikke hvordan man kan.

Er der en administrartor der kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2009 - 08:09 #13
glem det bare.