Avatar billede shik Nybegynder
30. september 2009 - 09:06 Der er 8 kommentarer

Firefox virker ikke

Hej!

Jeg sidder på mit arbejde hvor jeg bruger firefox med det plugin som hedder IETab så jeg kan køre IE inde i firefox.
Mit problem er at jeg pludselig kun kan køre IE tabs og ingen sider vil åbne i alm. firefox tabs. Hvad kan det skyldes?
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2009 - 09:37 #1
Undskyld! Men hvorfor køre en IE i FF ?
Avatar billede Blandy Praktikant
30. september 2009 - 09:54 #2
Jeg vil også mene at det vil være fordelagtigt og bruge en ren firefox browser. Det andet kan kun give problemer.
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2009 - 12:00 #3
Det kan jo være at man helst vil køre firefox og så benytte IE tabs til de sider, der ikke umiddelbart understøtter Firefox... Bare en tanke.

Det er jo svært at sige hvad problemet er. Men jeg ville nok bare tage backup af bookmarks osv. og så afinstallere firefox og installere det igen.
Avatar billede perhol Seniormester
30. september 2009 - 12:04 #4
>jape44 og Blandy
Den bruger man naturligvis hvis man foretrækker Firefox og vil kunne se sider der kun vises korrekt i IE.
Her har det aldrig givet problemer!

>shik
Du burde kunne skifte renderingsmotor ved at venstreklikke på IE-ikonet i nederste højre hjørne i Firefox.
Hvis den viser Firefox-ikonet er det Firefox-rederingsmotoren der kører.
Kan det ikke lade sig gøre at skifte renderingsmotor på den måde, må du afinstallere IE Tab tilføjelsen, lukke Firefox, starte den igen og geninstallere IE Tab.
Avatar billede yxos Nybegynder
08. april 2010 - 18:08 #5
Nu er der kommet ny version af FireFox, men der er ikke kommet en ny tilsvarende update til IEtab, så nu virker den ikke mere.  Pokkers, for det var fx. den eneste måde man kunne benytte Danske Bank med FireFox.
Avatar billede yxos Nybegynder
08. april 2010 - 18:18 #6
Fandt svaret. Der er kommet en ny tilføjelse; IE Tab 2:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/92382

Testet, og den virker perfekt!
Avatar billede mikkel500 Nybegynder
29. maj 2010 - 10:01 #7
du skal måske bruge (fejlsikret tilstand). også slå alle tilføjelser fra. og så kan du fjerne IE Tab.
Avatar billede mikkel500 Nybegynder
29. maj 2010 - 10:02 #8
du skal måske bruge (fejlsikret tilstand). også slå alle tilføjelser fra. og så kan du fjerne IE Tab.