fejl på net fra Yousee
Hej!jeg har en forbindelse fra Yousee, som både giver mig og Yousee grå hår.
Sagen er den, at for ca 3 uger siden, begyndte det at gå skidt.
har en 12/3 mbit linie, men ligger, når det er højest, på 3/0,2.
det der er forsøgt er, uden resultater:
1. Udskiftet modem
2. Skiftet netværkskanal
3. Yousee har testet linien 2 gange, men ser ingen fejl.
Vi har 2 Pcere, en med win7 og anden med Vista.
Vi har forsøgt at have den ene tændt, mens den anden er slukket, og omvendt - kunne være de drillede hinanden på netværket. Men det var ikke tilfældet.
Vi har forsøgt at køre med kabel, men stadig samme resultat.
altså.. Yousee siger signalet er fint. Modemmet er udskiftet, og samme opleves på de 2 modemmer der har været tilsluttet.
Intet tyder på at det er på vores PCere den er gal, da jeg har "kryds" tjekket det.
Yousee virker til at have givet op, og jeg har heller ikke nogen løsninger.
Nogen derude der har noget i ærmet jeg kan prøve?
kan jeg på nogen måde overvåge data?
kan jeg på nogen måde teste hvor vidt der på vores pcere (åbenbart begge) ligger noget og driller forbindelsen..
eller noget tredje?
