Avatar billede lusitania Nybegynder
04. oktober 2009 - 11:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Downgrade fra Vista til XP, HP dv6 1050

Når jeg booter og kommer frem til : 'Setup is starting windows' få jeg følgendede melding: 'A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer'
Hvordan kommer jeg 'forbi' det problem.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2009 - 13:33 #1
Vi kan ikke så godt læse tanker så...

Vil du lave en downgrade fordi din maskine ikke kan starte, eller er det sket efter du har lavet en downgrade?

Kan du starte i fejlsikker tilstand?

Hvad har du selv prøvet for at løse problemet?
Avatar billede lusitania Nybegynder
04. oktober 2009 - 23:58 #2
Jeg vil gerne ændre fra Vista til XP,lave en ny instalation!

Booter så på XP CD, det går helt efter bogen indtil jeg kommer frem til 'Setup is starting windows' så bliver det hele blåt og den ovennævnte fejlmelding kommer frem. Jeg har ikke prøvet andre muligheder, men hvis der ikke kommer nogen anvendelige tips, må jeg vel i gang med en 'killer disk'.
Avatar billede lusitania Nybegynder
05. oktober 2009 - 18:27 #3
OK, jeg lukker!