Avatar billede cdc Novice
06. oktober 2009 - 10:12 Der er 1 løsning

Paint Shop Pro 9 starter ikke

Har lige købt ny comp. Med Duo Core 2 og Nvidia Quadro FX1800 grafikkort.
Når jeg så installerer PSP 9 vil den ikke starte. Har læst mig lidt frem til at duo core kan være et problem og at man skal sænke hardwareaccelerationen.
Det sidste fungerer ikke, er der en der har haft samme problem?
Bruger PhotoShop også, men har en del filer liggende i psp formatet, og det vil tage for lang tid at omdøbe alle disse filer til psp formatet

//cdc
Avatar billede cdc Novice
06. oktober 2009 - 11:29 #1