Avatar billede vand Nybegynder
07. oktober 2009 - 13:51 Der er 2 kommentarer

kongeligt porcelæn... tror det er tysk? alt info ville være lækkert

hey derude bag skærmene :D
sidder her med noget porcelæn som jeg regner med er kongeligt.. dog ved jeg ikk en hylene **** om sådan noget:)
så derfor ville jeg spørge herinde.. kan godt ligge et billed ud af stemplet hvis det kan hjælpe :)
---
kan ikk finde det nogle steder på google eller noget som helst..
så måske nogen af jer kender stemplet ? eller måske nogen kender en der kan vurdere sådan nogle ting?:)
---
stemplet eller hva det hedder har sådan en kongekrone.. også nedenunder står der PmP på sådan en lidt speciel måde :)
lige nedenunder PmP står der 1817
også står der made en gdr og der står et eller andet navn..
E.jeyforth...
well ville være glad for bare en lille smule information hvis der er nogen der har sådan noget :)
---
kunne desværre ikk gi jer så mange point som jeg ville:P
kun 200... well det her er mindst 2000 værd:P
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2009 - 14:15 #1
Spørg en antikvitetshandler, det koster ikke noget
Avatar billede vand Nybegynder
08. oktober 2009 - 12:04 #2
ja okay det vil jeg prøve:P