Avatar billede superdry Nybegynder
08. oktober 2009 - 19:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

EasyGrabber ulead videostudio serial key ?

hey jeg har denne dims her og cden med softwaren, men jeg har desværre smidt cd omslaget til softwaren væk, og dermed også serial key.. så derfor vil jeg høre om der evt er nogle som kan hjælpe mig med en ny ?

Ps. dette er ikke ulovligt da jeg har den orginale software, og derved har betalt licencen for programmet :)

http://pcbix.dk/index.php/d.135/p.327421/Easy_Grabber_USB_audio_Video_grabber/327421.html
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
08. oktober 2009 - 20:18 #1
Hvis du skal ha hjælp til at finde serial key igen, så skal du jo enten kigge i registreringsdatabasen på den computer du har installeret programmet.

hvis ikke du kan det kunne du skrive til der hvor du har købt programmet, så kan de måske finde din ordre og dermed finde serial key..
Avatar billede superdry Nybegynder
08. oktober 2009 - 20:38 #2
Softwaren har ikke været installeret på min nye computer før :) Please somebody help med :) heh
Avatar billede gurly Praktikant
09. oktober 2009 - 00:29 #3
det er i følge reglerne på eksperten forbudt at videre give eller linke til serials key.

så jeg ser også kun de muligheder som therealyoda skrev
Avatar billede superdry Nybegynder
09. oktober 2009 - 14:31 #4
Jeg har fået den kode jeg søgte på bilgalleri :) men mange tak til alle der har hjulpet :)