Avatar billede Afroninjaen Nybegynder
10. oktober 2009 - 20:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ITunes - Blandet Album

Hejsa alle sammen.

Jeg bruger ITunes 9 til al min musik.

Jeg har et album med numre der er lavet af forskellige kunstnere.

Hvordan kan man få de forskellige kunstnerne til af stå under hvert nummer, hvor albummet stadig er 1 album i  stedet for at der bare står "Diverse Kunstnere" eller sådan noget?

Man kan selvfølgelig bare skrive kunstneren under Komponist, men det er ikke synligt med mindre du går ind under "Vis Info" og det er iireterende.

Håber i kan hjælpe...Tak på forhånd
Avatar billede kentokio Novice
31. marts 2010 - 12:19 #1
lytter lige med :)
Avatar billede kentokio Novice
31. marts 2010 - 12:32 #2
ups gammelt indlæg
Avatar billede Afroninjaen Nybegynder
20. juli 2012 - 21:42 #3
lukker