Avatar billede henningrs Praktikant
12. oktober 2009 - 11:12 Der er 2 kommentarer

IBM Thinkpad R31

Hej venner

Mangler lige et godt råd....

Har en Ibm Thinkpad R31, som er crashet det optiskedrev er dødt og uden diskdrev.

Ønkser gode råd til hvordan jeg kan få bootet den op igen.. Evt med usb, sprøgsmålet er bare hvordan??
Avatar billede Blandy Praktikant
12. oktober 2009 - 13:42 #1
Du siger at det er dit cd/vd drev og floppy-drev der er nede ikke? Hvis du har styrersystem på maskinen, så burde du stadig kunne boote fra din HDD.

Hvis dit "diskdrev" er ødelagt, og du fejlagtig mener at det er din HDD, så kan der ikke reddes data fra din HDD.
Avatar billede henningrs Praktikant
12. oktober 2009 - 21:39 #2
Har arvet den fra en ven. Inden han gav op pillede han hdd ud og slettede alle data...

Så jeg skal jo gerne have OS på den igen...