Avatar billede some_one Nybegynder
12. oktober 2009 - 16:17 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Min pc totalt død pga virus

Min pc totalt død pga virus
Okay jeg downloadede det her program for at freake min ven ud men da jeg kørte programmet begyndte den at lukke et hpsoftware til min printer op konstant og jeg tænkte straks virus og slukkede for kontakten men det var forsent efter at have slukket internet og startet min pc op får jeg bare en sort skærm og min teamviewer starter op som altid. Men når jeg lukker den er der bare sort skærm. På min admninistrator bruger kan jeg ikke lukke jobliste op hverken ved ctrl + alt + del eller ved ctrl+shift+esc men på den anden bruger kan jeg få joblisten frem ved ctrl+shift+esc

lige en ting jeg missede når jeg starter den op ligemeget hvad for en bruger kommer den med denne fejl besked (kom også da je startede programmet som ødelagde der hele

Line -1:

Error: array variable has incorrect number of subscripts or subscript
dimension range exceeded

Og så kan jeg trykke ok

Jeg har glemt strømkablet til min bærbar i skolen og vi har efterårs ferie så har ikke rigtig nogen anden løsning end den iPhone jeg bruger til at skrive denne tekst på og da jeg har en masse lektier for til på mandag kan jeg ikke undværer en pc i særlig lang tid så håber i kan hjælpe

jeg kører Windows Vista 32-bit
Avatar billede b-and Novice
12. oktober 2009 - 18:04 #1
Indledningsvis vil jeg nu nok foreslå dig - at du finder en forsyningskilde, for at få den renset vil kræve en bunke energi (læs strøm)…

Kaspersky har lavet en Rescue CD der kan bruges, når/hvis du slet ikke kan komme ind i Windows, eller hvis du ikke kan få installeret andre værktøjer.

Du skal brænde den ISO-fil, du henter fra Kaspersky og derefter starte computeren fra CD'en.

Hent ISO-filen herfra:
http://devbuilds.kaspersky-labs.com/devbuilds/RescueDisk/

Hent filen og gem den på skrivebordet, på en velfungerende PC - det er en ret stor fil på 100 MB så du skal være lidt tålmodig.

Dobbelt-klik på den downloadede fil. Nu skulle dit brænderprogram gerne starte op og klare brændingen, er det ikke tilfældet åben da dit brændeprogram > Filer > Åben > naviger til skrivebordet og find den downloadede fil og brænd den som en ISO.

Efter brændingen lægger du din nye Rescue CD i den defekte maskine og genstarter.

Lad maskinen boote op på CD'en og lad programmet opdaterer sig over nettet - vil nok kun virke på en maskine med kabel - så er det en bærbar så put et net-kabel på isenkrammet.  Ikke mulighed for det, så kør alligevel CD'en - så håber vi den alligevel kan få bugt med det som driller.

Du kan også bruge CD'en til at hente de filer ud som ikke må gå til hvis det ender med en formatering/gendannelse til fabriksindstillinger.
Avatar billede some_one Nybegynder
12. oktober 2009 - 18:14 #2
Det kan være jeg ikke har forklaret det Godt nok men jeg har ingen virkende computer til rådighed lige nu.
Avatar billede b-and Novice
12. oktober 2009 - 18:51 #3
Jo det har jeg forstået - men da jeg ikke kan hjælpe dig via teleparti og på den måde få din computer i gang igen, så må DU finde ud af en måde og få hentet filen på, få den brændt på en CD og så boote op på den.

Der er ikke andre måder - udover at bære den ned til en prof. der så kan fikse den for dig.

MEN skal det være ved egen hjælp - så må du følge det jeg har lagt…
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. oktober 2009 - 20:12 #4
some_one> Det er den helt normale fremgangsmåde b-and kommer med her - bare lige for at udrydde evt. misforståelser :)

Eksperten er hjælp til selvhjælp, så du må alliere dig med en der har en virkende computer, så du kan brænde den CD der nævnes.
Avatar billede some_one Nybegynder
12. oktober 2009 - 23:09 #5
Ja men jeg må vel snyde mig til en pc på bibliteket og se om jeg kan gøre det på den
Avatar billede b-and Novice
12. oktober 2009 - 23:22 #6
Har du ikke en kammerat evt. en skolekammerat der kan hjælpe dig via hans/hendes PC??

Det vil da nok være det mest reelle - og så kan du jo selv medbringe CD'en… *S*

Kan se at john_stigers nok mente jeg udtrykte mig lidt hårdt - sådan var/er det nu ikke ment, men er nok lidt kontant indimellem. *SS*
Avatar billede some_one Nybegynder
12. oktober 2009 - 23:28 #7
Det kan godt være jeg kan låne en bærbar men kan i så ikke forklare lidt dybere præcist hvordan jeg brænder den og skal jeg bruge powerISO eller noget jeg ved virkelig ikke hvordan man beænder en bootbar dvd der automatisk kører et program
Avatar billede b-and Novice
13. oktober 2009 - 11:15 #8
Det er beskrevet i indlægget:

Hent ISO-filen herfra:
http://devbuilds.kaspersky-labs.com/devbuilds/RescueDisk/

Hent filen og gem den på skrivebordet, på en velfungerende PC - det er en ret stor fil på 100 MB så du skal være lidt tålmodig.

Dobbelt-klik på den downloadede fil. Nu skulle dit brænderprogram gerne starte op og klare brændingen, er det ikke tilfældet åben da dit brændeprogram > Filer > Åben > naviger til skrivebordet og find den downloadede fil og brænd den som en ISO.
Avatar billede some_one Nybegynder
13. oktober 2009 - 18:18 #9
Okay undskyld men det var vist ikke info nok til mig det lykkedes mig at brænde den forkert så e
det virker ikke men jeg må gøre det rigtigt imorgen fandt lige en rigtig guide om hvordan man skulle gøre det så jeg prøver igen imorgen og ja jeg havde set din lille guide men jeg havde nu håbet på lidt mere så jeg ikke  havde lavet denne fejl (det er ikke ment ondt siger bare meningen med at jeg sputrgte hvordan)
Avatar billede some_one Nybegynder
18. oktober 2009 - 17:41 #10
okay efter 3 dage blev den endelig færdig med at scanne og jeg har slettet alt det den fandt (1 virus) 2 trojans, og 3 malware
men den blev også ved med at sige at den ikke var opdateret men det kunne den ikke måske tilslutter den ikke automatisk trådløst netværk når man booter på disken. men efter alt det virker det stadigvæk ikke nogen andre ideer? jeg har fået lov til at låne min mosters computer til skolearbejde og der kan jeg jo også brænde flere diske på hvis der er andre??? der måske kan hjælpe
Avatar billede some_one Nybegynder
18. oktober 2009 - 17:43 #11
jeg ved godt at den nok skal bruge kabel men at få min computer over til mit internet er stort set umuligt selvfølgelig hvis det er den eneste udvej må jeg jo købe nogle forlængerledninger.
Avatar billede b-and Novice
18. oktober 2009 - 18:59 #12
Vil det sige, at du nu har adgang til din computer - altså kan starte den normalt??

Hvis ja - så følg nedenstående:

Hent CCleaner her:
http://www.filehippo.com/download_ccleaner/

Installer CCleaner, og fjerne fluebenet udfor Yahoo Toolbar - ingen grund til at få det skrammel på.
Start > Fjern fluebenet i cookies.
Klik på kør Cleaner og lad den fjerne hvad den finder i både Windows og Programmer.  Kør et par gange eller til der ikke er mere og komme efter.
Klik så på Register ovre i venstre side (den blå terning), klik på Skan efter problemer, når den er færdig, klik på Udbedre valgte problemer, lav evt. en backup af registreringsdatabasen, klik så på udbedre alle valgte problemer.  Kør et par gange, eller til der ikke er mere og komme efter.
Klik på OK, klik på Luk når den er færdig.
Genstart.

-ooOoo-


Hent Malwarebytes Anti-Malware > http://www.spywarefri.dk/downloads1/mbam-setup.exe < og tryk på Kør

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig.  Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde.  Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).

Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.

OBS!!  Ovenstående scanning skal foretages som enkelt scanning for samtlige brugere på maskinen - det vil sige, at der skal logges ind på hver enkelt bruger og køres en scanning…

Kopier indholdet herind sammen med en frisk HJT-log, som du først laver efter Malwarebytes er kørt, og en genstart.

-ooOoo-


1. Hent nyeste version af HijackThis ned til skrivebordet.

2. Dobbeltklik på installationsfilen, og følg installationsvejledningen.

3. Dobbeltklik på det nye HijackThis ikon på skrivebordet.

4. På menuen der kommer op, klikker du på: Do a systemscan and save a logfile.

5. Efter et kort øjeblik åbner en logfil i notesblok, kopier teksten herind.

6. Hvis du ikke selv vælger at gemme loggen på skrivebordet, bliver den automatisk gemt på destinationen: C:/Programmer/hijackthis.log hvor du senere kan finde den.

http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

OBS!!  Da renseprogrammer af mange sikkerhedsprogrammet vil blive opfattet som infektioner - er det en god idé at afbryde sikkerhedsprogrammerne under installation og scanninger…


Da du ikke kan komme på internettet - så må du hente programmerne på den maskine som du skriver fra, og så efterfølgende kopierer dem over på den syge PC'er…
Avatar billede some_one Nybegynder
18. oktober 2009 - 22:23 #13
Citat: "men efter alt dette virker det stadigvæk ikke" så nej men jeg fandt heldigvis en lang forlængerledning og nu er den igang med at scanne igen
Avatar billede some_one Nybegynder
21. oktober 2009 - 15:20 #14
nu er den færdig med skanningen men da jeg startede computeren normalt op startede teamviewer som den altid gør men denne gang var der en mappe i baggrunden og derfra kan jeg åbne alt hvad jeg har på computeren men det er så det eneste der er bare en sort baggrund ingen værktøjslinje i bunden eller noget.

men stifinder er åben nu dog har den ikke tilstluttet sig internetet :( så jeg kan ikke downloade noget.
og er det den samme metode jeg brugte til at kopiere kapersky fra??? eller hvordan skal den brændes
Avatar billede b-and Novice
21. oktober 2009 - 16:09 #15
Det vil sige, at nu kan du komme til PC'en??

Hvis ja - så skal du få taget en backup med det samme af de filer (dokumenter, billeder, skoleopgaver) du ikke kan tåle og miste.

Du kan overføre dem til DVD'er - eller bedre en ekstern harddisk.

Når det er gjort - så skal du få formateret den maskine, og ændre ALLE dine koder…

Du får lige lidt vejledning i en god og funktionel formatering:

Backup af mail og adresser i Outlook Express >
http://www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/backup-email.htm

Backup af mail og adresser i Outlook >
http://www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/backup_outlook.htm

Vælg det rigtige styresystem!!

Formateringen XP >
http://www.eksperten.dk/guide/1104

Installation - geninstallation Vista
Video > http://www.pcworld.dk/blogs/Vistabloggen/368?a=blog&i=9
Og en skriftlig vejledning > http://www.helgec.dk/vista-install.html

God arbejdslyst!!
Avatar billede some_one Nybegynder
21. oktober 2009 - 18:59 #16
har vist allerede nævnt at jeg har mistet min vista cd hvis jeg altså overhovedet har fået en.

og jeg har lavet en backup af alt hvad jeg behøver.
Avatar billede b-and Novice
21. oktober 2009 - 19:12 #17
Det kan godt være at du har nævnt det med CD'en, det kan jeg ikke huske - jeg læser ikke hele tråden igennem hver gang jeg skriver… *SS*

Kan se at din Printer er en HP - er PC'en af samme mærke så genstart og tryk F11 under den, så kommer du i recovery delen på PC'en og kan genetablere derfra…

Eller så må du komme med mærke og model på blikæsken, så skal jeg se hvad jeg kan finde ud af…
Avatar billede some_one Nybegynder
22. oktober 2009 - 20:48 #18
ok havde heldigvis hiacjkthis på min pc allerede og her er logfilen:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 20:06:21, on 22-10-2009
Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18813)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Program Files\Orb Networks\Orb\bin\OrbTray.exe
C:\Windows\Explorer.exe
C:\Users\Mark Lyck\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Mark Lyck\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Mark Lyck\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe
C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://securityresponse.symantec.com/avcenter/fix_homepage
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=81&bd=Pavilion&pf=desktop
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=81&bd=Pavilion&pf=desktop
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = http=localhost:8008
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: Shell=Explorer.exe winfiles.exe
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: HP Print Clips - {053F9267-DC04-4294-A72C-58F732D338C0} - C:\Program Files\HP\Smart Web Printing\hpswp_framework.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Program Files\AVG\AVG8\avgssie.dll (file missing)
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live ID - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\5.2.4204.1700\swg.dll
O2 - BHO: Google Dictionary Compression sdch - {C84D72FE-E17D-4195-BB24-76C02E2E7C4E} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\Component\fastsearch_B7C5AC242193BB3E.dll
O2 - BHO: WebExcellenceAdviceTool - {CD1A4F51-6371-6621-312A-B4CD3941F6DE} - C:\Program Files\WebExcellenceAdviceTool\WebExcellenceAdviceTool.dll (file missing)
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
O4 - HKLM\..\Run: [hpsysdrv] c:\hp\support\hpsysdrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [OsdMaestro] "C:\Program Files\Hewlett-Packard\On-Screen OSD Indicator\OSD.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Health Check Scheduler] [ProgramFilesFolder]Hewlett-Packard\HP Health Check\HPHC_Scheduler.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateReg] "C:\Windows\system32\jureg.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [itype] "C:\Program Files\Microsoft IntelliType Pro\itype.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [nmctxth] "C:\Program Files\Common Files\Pure Networks Shared\Platform\nmctxth.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Launch LCDMon] "C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\LCDMon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Launch LGDCore] "C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\G-series Software\LGDCore.exe" /SHOWHIDE
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Update Manager] microsoftupdate.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AppleSyncNotifier] C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleSyncNotifier.exe
O4 - HKLM\..\Run: [OracleConnect.exe] C:\Windows\system32\OracleConnect.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LanzarP2006] "C:\Users\MARKLY~1\AppData\Local\Temp\P2006tmp\Install.exe" /SETUP:"/l0x0006"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [NvSvc] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\nvsvc.dll,nvsvcStart
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LogMeIn GUI] "C:\Program Files\LogMeIn\x86\LogMeInSystray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PWRISOVM.EXE] C:\Program Files\PowerISO\PWRISOVM.EXE
O4 - HKLM\..\RunOnce: [Malwarebytes Anti-Malware (reboot)] "C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbam.exe" /runcleanupscript
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [ehTray.exe] C:\Windows\ehome\ehTray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [LDM] C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LogitechDesktopMessenger.exe
O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Mark Lyck\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKCU\..\Run: [WMPNSCFG] C:\Program Files\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [BitTorrent DNA] "C:\Users\Mark Lyck\Program Files\DNA\btdna.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [uTorrent] "C:\Program Files\uTorrent\uTorrent.exe"
O4 - HKCU\..\RunOnce: [Shockwave Updater] C:\Windows\System32\Adobe\SHOCKW~1\SWHELP~1.EXE -Update -1100458 -Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0; GTB5; Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1) ; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30618; OfficeLiveConnector.1.3; OfficeLivePatch.0.0)
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Air Mouse.lnk = C:\Program Files\Air Mouse\Air Mouse\Air Mouse.exe
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: Logitech Desktop Messenger.lnk = C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LDMConf.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Blog det - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Blog det i Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: SmartShopper - Compare product prices - {3CC3D8FE-F0E0-4dd1-A69A-8C56BCC7BEBF} - (no file)
O9 - Extra button: SmartShopper - Compare travel rates - {3CC3D8FE-F0E0-4dd1-A69A-8C56BCC7BEC0} - (no file)
O9 - Extra button: HP Klipsamling - {58ECB495-38F0-49cb-A538-10282ABF65E7} - C:\Program Files\HP\Smart Web Printing\hpswp_extensions.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\REFIEBAR.DLL
O13 - Gopher Prefix:
O15 - Trusted Zone: *.danskebank.dk
O16 - DPF: {1A781DED-C22D-4153-3213-A3211E29DF13} (GameDesire Card Games) - http://download.gamedesire.com/g_bin/eng/cards_2_0_0_77.cab
O16 - DPF: {20A60F0D-9AFA-4515-A0FD-83BD84642501} (Checkers Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/msgrchkr.cab56986.cab
O16 - DPF: {5D6F45B3-9043-443D-A792-115447494D24} (UnoCtrl Class) - http://messenger.zone.msn.com/MessengerGamesContent/GameContent/nl/uno1/GAME_UNO1.cab
O16 - DPF: {74DBCB52-F298-4110-951D-AD2FF67BC8AB} (NVIDIA Smart Scan) - http://www.nvidia.com/content/DriverDownload/nforce/NvidiaSmartScan.cab
O16 - DPF: {C3F79A2B-B9B4-4A66-B012-3EE46475B072} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsPAClient.cab56907.cab
O16 - DPF: {CAC677B6-4963-4305-9066-0BD135CD9233} (IPSUploader4 Control) - https://asp.photoprintit.de/microsite/10021/defaults/activex/ips/IPSUploader4.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{65E38EF4-E8D4-4B07-A903-A129145FD457}: NameServer = 192.168.0.1,4.2.2.2
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{DFFD6333-11F2-4DD0-BBDF-DD9AB5325A1A}: NameServer = 192.168.0.3,4.2.2.2
O18 - Protocol: bw+0 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw+0s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw-0 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw-0s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw00 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw00s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw10 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw10s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw20 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw20s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw30 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw30s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw40 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw40s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw50 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw50s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw60 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw60s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw70 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw70s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw80 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw80s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw90 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bw90s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwa0 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwa0s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwb0 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwb0s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwc0 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwc0s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwd0 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwd0s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwe0 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwe0s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwf0 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwf0s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwfile-8876480 - {9462A756-7B47-47BC-8C80-C34B9B80B32B} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\GAPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwg0 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwg0s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwh0 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwh0s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwi0 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwi0s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwj0 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwj0s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwk0 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwk0s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwl0 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwl0s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwm0 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwm0s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwn0 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwn0s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwo0 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwo0s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwp0 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwp0s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwq0 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwq0s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwr0 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwr0s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bws0 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bws0s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwt0 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwt0s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwu0 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwu0s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwv0 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwv0s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bww0 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bww0s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwx0 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwx0s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwy0 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwy0s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwz0 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: bwz0s - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Program Files\AVG\AVG8\avgpp.dll (file missing)
O18 - Protocol: offline-8876480 - {D423CF22-B164-4CEC-B0F4-E6F6ECF34194} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BWPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O20 - AppInit_DLLs: avgrsstx.dll
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: AVG Free8 WatchDog (avg8wd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: HP Health Check Service - Hewlett-Packard - c:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Health Check\hphc_service.exe
O23 - Service: HP Chasis Button Service (HPBtnSrv) - Unknown owner - c:\hp\HPEZBTN\HPBtnSrv.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Jumpstart Wifi Protected Setup (jswpsapi) - Atheros Communications, Inc. - C:\Program Files\D-Link\D-Link DWA-556 Wireless N PCIe Desktop Adapter\jswpsapi.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: LogMeIn Maintenance Service (LMIMaint) - LogMeIn, Inc. - C:\Program Files\LogMeIn\x86\RaMaint.exe
O23 - Service: LogMeIn - LogMeIn, Inc. - C:\Program Files\LogMeIn\x86\LogMeIn.exe
O23 - Service: Pure Networks Net2Go Service (nmraapache) - Pure Networks, Inc. - C:\Program Files\Pure Networks\Network Magic\WebServer\bin\nmraapache.exe
O23 - Service: Pure Networks Platform Service (nmservice) - Pure Networks, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Pure Networks Shared\Platform\nmsrvc.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - NVIDIA Corporation - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: TeamViewer 4 (TeamViewer4) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files\TeamViewer\Version4\TeamViewer_Service.exe

--
End of file - 24166 bytes
Avatar billede b-and Novice
24. oktober 2009 - 12:53 #19
Jeg vil foreslå dig at formaterer den maskine.  Er det en HP så følg den fremgangsmåde jeg har skitseret i #17 - er det et andet mærke så må du komme med de efterspurgte informationer.
Avatar billede some_one Nybegynder
24. oktober 2009 - 15:12 #20
Har prøvet men det virker ikke :(
Avatar billede b-and Novice
24. oktober 2009 - 15:33 #21
Så GÆTTEDE jeg rigtigt - det er en HP maskine??

Anvendelse af HP Backup og Recovery Manager
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01778684&cc=dk&dlc=da&lc=da&jumpid=reg_R1002_DKDA#RecoverOS
Avatar billede some_one Nybegynder
25. oktober 2009 - 14:12 #22
ja det er en hp maskine kigger lige på de links du skriver når jeg kommer hjem igen
Avatar billede some_one Nybegynder
25. oktober 2009 - 22:30 #23
okay det link du gav mig siger at jeg skl gå ind i start men jeg har ikke nogen start har ingengnagden bjælke hvor start burde være kun en sort baggrund og en mappe.

jeg har prøvet at søge på alt muligt der kunne have noget at gøre med recovery eller gendannelse men ingenting gav pote :(

jeg gik dog in i gendannelse og sikkerhedskopi "centeret" og trykkede på gendand filer, og så valgte jeg hele C:/ mappen og mit skrivebord men det hjalp heller ikke. ikke at jeg havde forvenetet andet.

imellemtiden lykkedes det mig at fjerne avg på maskinen og har downloadet de igen og nu prøver den at finde noget.
Avatar billede b-and Novice
25. oktober 2009 - 23:17 #24
Kan du ikke bruge denne metode?

Hvis pc'en ikke kan starte i Windows, kan det stadig være muligt at bruge HP Recovery Manager på harddisken for at genoprette computeren til dens oprindelige driftstilstand ved først at trykke på Strømknappen for at starte pc'en og derefter trykke på F11 tasten for at starte HP Recovery Manager.

Det skal gøres lige så snart du har tændt for strømmen...
Avatar billede some_one Nybegynder
26. oktober 2009 - 07:35 #25
har prøvet det hver gang jeg har startet den op siden jeg fik problemet men der sker aldrig noget :(

og nej jeg kunn ikke bruge den metode
Avatar billede b-and Novice
26. oktober 2009 - 09:54 #26
Avatar billede some_one Nybegynder
29. oktober 2009 - 00:47 #27
ok jeg tog simpelt hen en gammel falsk XP disc hvor jeg slettede alt på computeren og så kunne jeg installere windows 7 så det virker fint nok nu


b-and tusind tak for hjælpen og hvis du vil have pointene må du meget gerne lave et svar ;)
Avatar billede b-and Novice
29. oktober 2009 - 10:13 #28
Velkommen - du får et svar her...
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester