Avatar billede olh Nybegynder
16. oktober 2009 - 13:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bærebar pc vil kun arbejde i fejlsikret tilstand

På min Bærbar pc får jeg følgende meddelse når jeg åbner den: Symantec Endpoint Protection has determined that virus defintions are missing on this computer. This will remain emprotecter from viruses until virus definitions are dowloaded to this computer.
Derefter går pcen ned og åbner forfra. Det er kun muligt at starte der i fejlsikret tilstand.

Når jeg så prøver at f. eks starte virusprogramet, installer det igen, eller reperer windows, for jeg at vide at det kan jeg ikke i fejlsikkeret tilstand.
Når jeg er inde for at se hvad det findes af problemer på pcen, kan jef finde følgende:Problemsignatur:
  Navn på problemhændelse:    BlueScreen
  OS-version:    6.0.6002.2.2.0.768.3
  Landestandard-id:    1030

Flere oplysninger om problemet:
  BCCode:    a
  BCP1:    00000000
  BCP2:    00000002
  BCP3:    00000001
  BCP4:    820F7E79
  OS Version:    6_0_6002
  Service Pack:    2_0
  Product:    768_1

Filer, der hjælper med til at beskrive problemet:
  C:\Windows\Minidump\Mini100909-05.dmp
  C:\Users\vinni\AppData\Local\Temp\WER-57626-0.sysdata.xml
  C:\Users\vinni\AppData\Local\Temp\WER473C.tmp.version.txt

Læs erklæringen om beskyttelse af personlige oplysninger:
  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0406

Er der noget jeg kan gøre inde jeg lægger Wista ind igen?
Jeg ville være ked af skulle igang med det og er det muligt når jeg kun kan køre ifejlsikker tilstand?
Wista, Symantec Antivirus
Avatar billede Blandy Praktikant
16. oktober 2009 - 13:07 #1
Har du prøvet om det er muligt at bruge gendannelsessystemet på din maskine? Det er det sandsynligvis ikke, for tror du er hårdt ramt af virus, som har rodet med din vitale systemfiler.
Avatar billede olh Nybegynder
16. oktober 2009 - 13:53 #2
Jeg har brugt Systemgendannelse og kørt næsten 14 dage tilbage, det har jeg prøvet flere gange,  da det er muligt i fejlsikkert tilstand.
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2009 - 15:33 #3
Avatar billede olh Nybegynder
17. oktober 2009 - 11:07 #4
Efter mange mange forsøg på at løseproblemet blev det til en ny installation af Wista.