Avatar billede larssk Nybegynder
18. oktober 2009 - 08:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge på efter opdatering

Hej alle,

Opdaterede i går min Vista pc via de alm. automatiske opdateringer. Efter genstart har jeg så fået et problem, nemlig at jeg ikke får lov til at logge på. Altså som bruger efter pc'en er bootet. Får fejlen: "Tjeneste Tjeneste brugerprofil blev ikke logget på" og på næste linie "Brugerprofilen kan ikke indlæses".

Hvad kan der være galt? Kan man logge på uden om denne login? Det er en privat pc og har længe irriteret mig over at skulle klikke her inden jeg "kommer ind".

Lars Stampe
Avatar billede vejmand Juniormester
18. oktober 2009 - 10:16 #1
Avatar billede larssk Nybegynder
18. oktober 2009 - 11:06 #2
Tak for svaret. Har netop gjort som du skrev og nu kører det igen. Tror jeg venter med at kører win update til en dag jeg har god tid :-)
Har du mon nogen idé om hvorfor updaten går ind og driller min brugerprofil så jeg ikke kan logge ind?

Smid et svar så får du point.

Lars
Avatar billede vejmand Juniormester
18. oktober 2009 - 13:12 #3
Velbekomme, svar kommer her.  :-)

Hvorfor updaten er gået galt, ved jeg desværre ikke.