Avatar billede p_serve Nybegynder
20. oktober 2009 - 15:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Er opsætningen for emailkonti indeholdt i pst filerne

Hej

Jeg har netop taget backup i Outlook 07, af privatmappefilen - pst. Er ens opsætning af emailkonti indeholdt i pst filen?
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
20. oktober 2009 - 15:53 #1
Nej, det er de ikke, desværre
Avatar billede p_serve Nybegynder
20. oktober 2009 - 16:08 #2
Er der så en enkel måde at tage backup af emailopsætningen?
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
20. oktober 2009 - 17:05 #3
Nu sidder jeg og tester en 2010 version, og den kan jeg ikke helt finde rundt i endnu...

Men jeg mener faktisk at man kan tage en backup af mailopsætningen inde under konfigurationen af denne. Det eneste du ikke får med at koden til kontoen.

Men jeg tjekker lige når jeg kommer hjem, jeg har tidligere gjort det, men det er efterhånden så længe siden, at jeg ikke kan huske om det var i en tidligere version eller 07'ernen.
Avatar billede p_serve Nybegynder
20. oktober 2009 - 17:12 #4
Tak for dét :-)
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
20. oktober 2009 - 22:53 #5
Hmm, det kan jeg ikke lige finde nu. Mener nu der var en mulighed for det, men måske jeg husker forkert, og at det var i en tidligere version.
Avatar billede kiw Nybegynder
23. november 2009 - 13:30 #6
Konto indstillingerne er ikke med i en PST-backup og der er desværre ingen nem måde at tage backup af dine konti i Outlook 2007. I stedet for at lede efter et 3. parts værktøj eller begynde at rode med registreringsdatabasen, vil jeg anbefale dig at tage et par screenshots af din opsætning og notere din kode. Så skulle det være ret nemt at få genopsat i tilfælde af geninstallering.
Avatar billede kiw Nybegynder
23. november 2009 - 14:15 #7
Jeg prøver lige som et svar:

Konto indstillingerne er ikke med i en PST-backup og der er desværre ingen nem måde at tage backup af dine konti i Outlook 2007. I stedet for at lede efter et 3. parts værktøj eller begynde at rode med registreringsdatabasen, vil jeg anbefale dig at tage et par screenshots af din opsætning og notere din kode. Så skulle det være ret nemt at få genopsat i tilfælde af geninstallering.