Avatar billede serverservice Praktikant
20. oktober 2009 - 16:17 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Tastatur til Dell xps m1330 - hvor kan jeg bestille det ?

Hej jeg vil høre hvor jeg kan finde leverandør af Tastatur til Dell xps m1330 laptop ?

MVH Dennis
Avatar billede claes57 Ekspert
20. oktober 2009 - 17:01 #1
det er via www.dell.dk
Avatar billede serverservice Praktikant
20. oktober 2009 - 17:08 #2
Link tak jeg har forsøgt at finde det tastatur ok kan ikke komme i kontakt med Dell - gad ikke vente ½ time på tlf?

MVH Dennis
Avatar billede LiseM Novice
20. oktober 2009 - 17:25 #3
Har du en nærmere spcifikation på, hvilket tastatur, du ønsker? der er masser at vælge imellem på Dell.dk
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. oktober 2009 - 17:25 #4
Der findes vel kun eet til den model????
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. oktober 2009 - 17:26 #5
LiseM - det er til en bærbar...
Avatar billede LiseM Novice
20. oktober 2009 - 17:49 #6
Ja, det er jeg klar over, men vi har købt et tastatur til 129 dask i brugsen til vores bærbare. Så der er vel flere muligheder!?
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. oktober 2009 - 18:26 #7
Nåh...

Du har slet ikke fattet det ;)

Det er en bærbar hvorpå tastaturet skal skiftes. Det er ikke et eksternt :)
Avatar billede claes57 Ekspert
20. oktober 2009 - 18:42 #8
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. oktober 2009 - 19:04 #9
Der er vel ikke garanti på, for så kan delle jo være ligeglade...
Avatar billede serverservice Praktikant
20. oktober 2009 - 19:12 #10
nej der er ikke garanti - men er der ikke andre forhandlere af dell der sælger det tastatur ?

Jeg har prøvet mine engros forhandlere og der var ikke gevinst - og ja det er indbygget i den bærbare.

MVH Dennis
Avatar billede claes57 Ekspert
20. oktober 2009 - 21:04 #11
som sådan findes der ikke dell-forhandlere - dell er en internetbutik, der sælger direkte (siger de selv). Så forhandlere er bare nogen, der trykker på tasterne for dig.
Du kan få en stort set hvilken som helst side til at være http://www.dell.com/content/topics/segtopic.aspx/affiliates_dhs?c=us&l=en&cs=19 men det gør ikke, at disse kan reparere eller købe reservedele hjem. Du skal via Dell.
Avatar billede serverservice Praktikant
20. oktober 2009 - 21:48 #12
Nå de gør det ikke nemt at handle hos dem eller skaffe dele hjem . Men hvad jeg kunne ikke finde det tastatur fra siden så jeg må vel kontakte dem ..
Takf for en forklaring ...Dennis
Avatar billede serverservice Praktikant
21. oktober 2009 - 11:45 #13
Nå men jeg kom endelig igennem til Dell (som firma) og nummeret til salg direkte er 32875101 - som firma

Claes  du må gerne svare så deler vi i porten
Avatar billede ThomasBTDK Praktikant
22. oktober 2009 - 18:04 #14
Dennis:
Hvad skulle du så af med for sådan et tastetur?
Har nemlig lige selv bestilt en m1330 hjem fra USA, og hvis det er til at betale sig fra, skal jeg da også have et dansk testetur :)

Med Venlig Hilsen
Thomas
Avatar billede serverservice Praktikant
22. oktober 2009 - 18:26 #15
770 + forsendelse
Avatar billede claes57 Ekspert
09. november 2009 - 12:08 #16
de 770 + porto minder mig lidt om min opvaskemaskine, hvor vandlåsen revnede. Det kostede (pga weekend-tillæg) lige så meget at få udskiftet som en ny maskine leveret og installeret.

Bare hold point for dig selv...